gebelik doğum hamilelik yumurtlama günü

Şubat 12, 2010

Kız Bebek Belirtileri

Filed under: Bebeğin Cinsiyeti — Etiketler:, , — pics @ 9:07 pm

Bebeğinizin kız mı, erkek mi olduğunu merak ediyorsanız, işte size bir sürü ipucu…

  • Gebeliğinizin erken döneminde mide bulantılarınız olduysa,
  • Bebeğinizin kalp atışı dakikada en az 140 atış ise,
  • Basen ve poponuzdan kilo alıyorsanız,
  • Sol memeniz, sağ memenizden daha büyükse,
  • Saçınızda kırmızı hatlar çıkıyorsa,
  • Bebeğinizi karnınızda yüksek taşıyorsanız,
  • Karnınız karpuz gibi görünüyorsa,
  • Tatlı yiyeceklere aşeriyorsanız,
  • Meyvelere aşeriyorsanız,
  • Bebeğiniz karnınızın solunda ise,
  • Portakal suyuna aş eriyorsanız,
  • Hamilelik döneminiz boyunca normal zamanki kadar iyi görünmüyorsanız,
  • Normalden daha huysuzsanız,
  • Yüzünüz normalden daha çok patlak görünüyorsa,
  • Gebeliğinizde aldığınız kilolar kalça ve basenlerde birikiyorsa,
  • • Ekmeğin ucunun tepesini yemeyi reddediyorsanız,
  • Memeleriniz gerçekten büyüdüyse,
  • İdrarınız donuk sarı rengindeyse,
  • Alyansınızı göbeğinizin üzerine tuttuğunuzda bir taraftan öteki tarafa doğru hareket ediyorsa,
  • Yaşınıza hamile kalma tarihinizi, hamile kaldığınız ayın rakamını eklediğinizde tek sayı çıkıyorsa, BEBEĞİNİZİN CİNSİYETİ MUHTEMELEN KIZ DIR…

Not: bu bilgiler kesin degildir, bebeğin cinsiyetini öğrenmenin en iyi yolu ultrason sonucudur.

8 Yorum »

  1. SONUÇÇ SAÇMALIKKK BENCE TEK DORU TEŞHİŞ BASENLERE VE POPOYA KİLO ALMAK GENEDE ALLAHIN İŞİNE KARIŞILMAZ

    Yorum tarafından chocolate-ist — Şubat 2, 2009 @ 10:37 pm

  2. bunların hepsi saçma .kesinlikle dogru degil.inanmıyorum. sonucu bir tek Allah bilir o hayırlı ve sağlıklı olanı versin inşallah. Okuyunca gülmek geldi içimden insanlar nelere inanıyorlar diye

    Yorum tarafından funda — Mart 10, 2009 @ 2:10 pm

  3. Bu belirtilerin (basen ve kalça dışında) hepsini yaşadım ve bir oğlum oldu..))

    Yorum tarafından Ayşe — Mart 17, 2009 @ 3:51 am

  4. bu belirtilerin hepsi doğru gibime geliyor çünkü eksiksiz hepsini ben yaşadım,hatta yüzük olayı bile,annem bana ilk söylediğindeçok gülmüştüm böyle şeymi olur demiştim,ısrarlarına dayanamayaraktan yüzük testini yaptım yüüzkte kız olacağını gördük ve 1 ay sonra doktorum kızınız olacak dedi enteresann….

    Yorum tarafından özlem — Mart 30, 2009 @ 1:16 pm

  5. adet 5 gun gecıyo hamılelık testı yapsam çıkarmı ne dersınız

    Yorum tarafından aysu — Mart 31, 2009 @ 11:25 pm

  6. ben bu belirtilerin tam tersi olan erkek belirtilerini yaşadım.ne basenim ne göğüslerim vardı sadece sivri bir karnım vardı.bebeğimi yukarıda deil aşağıda taşıdım.hamilelik süresince herkez çok güzelleştiğimi söyledi.ve yine herkez kesin erkek dedi.hatta ikilemde kalıp falcıya bile gittim.oda erkek kafamı keserim dedi…ve sonuç kızdı…36 haftalık 3.00 kilo bir kız doğurdum.hemde 60 kiloyla..doğumdan hemen sonrada 52 kiloya düştüm..bence tüm bu belirtiler psikolojik..hatta kilo almak bile psikolojiyle alakalı..sadece sağlıklı bebeğe faydalı şeyler yiyeceksiniz..siz deil bebek kilo alsın.eğer ben 40 hftyı tamamlasaydım bebeğim 4.5 kilo olurdu..sağlıklı beslenin ki 100 kilo olupta 2.5 kilo doğuranlardan olmayın..

    Yorum tarafından ışıl — Nisan 7, 2009 @ 11:18 am

  7. bence 5 gün geçikmeyle test falan yapma..bu kdr gecikmesi çok normal..2 3 hft gecikmesi anormal..ve teste güvenme en yakın sağlıkocağında kan testi yaptır.idrar deil..

    Yorum tarafından ışıl — Nisan 7, 2009 @ 11:21 am

  8. Yazılanları okudum da tamamen yanlış ben hamileliğimin son ayındayım kız bebeğim olacak basenlerden,popodan hiç genişlemedim.karnım sivri görenler erkek diyor oysa ki her insanın vücut yapısından kaynaklanıyor…

    Yorum tarafından filiz — Nisan 14, 2009 @ 3:54 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Yorum bırakın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.