gebelik doğum hamilelik yumurtlama günü

Eylül 15, 2010

Hamilelikte kan testleri

Hamilelik oluştuktan yani sperm hücresi yumurtayı dölledikten sonra bu gebelik ürünü bhCG adı verilen bir hormon salgılamaya başlar. bhCG düzeyleri döllenmeden yaklaşık 1 hafta sonra kanda normalde olduğu seviyelerin üstüne çıkmaya başlar. Gebe olmayan bir kadında kandaki bhCG seviyesi 0-10 mIU/ml’dir. Seviyenin 10 dan yüksek olması gebelik lehinedir. Kan bhCG seviyesi belirli bir miktarın üstüne çıkınca idrarda da saptanabilir. İşte gebelik testlerinde aslında bu hormonun seviyeleri ölçülür. gebelik dışında bazı hormon salgılayan tümörler de bu hormonun kan seviyelerini yükseltebilir. Gebeliğin takibi esnasında bhCG artışları gebelik ürününün sağlığı hakkında bilgi verir. Yine ektopik gebeliğin tanısında son derece önemlidir. Mol gebeliklerde de gebelik sonlandırıldıktan sonra tam bir iyileşmenin elde edilip edilmediği seri halde yapılan bhCG ölçümleri ile sağlanır. Normal bir gebelikteki bhCG değişimleri tabloda gösterilmiştir.Burada iki ayrı otörün kabul ettiği normal değerler bir arada gösterilmiştir.

Son adet tarihinden itibaren geçen hafta sayısı HCG (mIU/ml)
(INCIID)
HCG in mIU/ml
(Quest)
3 hafta 5 – 50 9 – 130
4 hafta 3 – 426 75 – 2,600
5 hafta 19 – 7,340 850 – 20,800
6 hafta 1,080 – 56,500 4,000 – 100,200
7 – 12 hafta 7,650 – 288,000 11,500 – 289,000
13 – 16 hafta 13,300 – 254,000 18,300 – 137,000
17 – 24 hafta 4,060 – 165,400 1,400 – 53,000
25 – 40 hafta 3,640 – 117,000 940 – 60,000

120 Yorum »

  1. bugün kan testi ve idrar tesiti yaptırdım yanlız doktorum doğuma girdiğinden sonuçları göstermedim.bana bu konu ile yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden teşşekkür ederim.
    TBhCG2 TETKİT
    0.07 SONUÇ
    2,9 REFERANS ARALIĞI

    İYİ GÜNLER

    Yorum tarafından sabire uyar — Ocak 9, 2009 @ 12:24 pm

  2. merhaba sabire benim eşimde doktor şimdi sordum senin değerlerini belki yanılır ama hamile değildir diyo sen adetini ne kadar geçtin

    Yorum tarafından sibel — Ocak 9, 2009 @ 3:19 pm

  3. 1 hafta geçikti sibel hanım ilginiz içinde teşekkür ederim

    Yorum tarafından sabire uyar — Ocak 9, 2009 @ 4:01 pm

  4. canım yoksada üzülme allah büyük

    Yorum tarafından sibel — Ocak 9, 2009 @ 4:09 pm

  5. slm ben aralık 7 de son adetimi oldum ve 10nunda bitti.ve ben hala adet olmadım yaklaşık 5 gün geçti idrar ve kan testi yaptım sonuç negatif kanda 0:93 çıktı.acaba hamilemiyim yada olabilirmiyim hala ve benim adet günüm hiç geçmezdi erken olurdum ama geç asla lütfen beni aydınlatırmısınız allah bebek isteyen herkeze versin

    Yorum tarafından leylakalem — Ocak 12, 2009 @ 12:20 pm

  6. ya biri bana yazsın burdaki yazıyı okuyorum.ve değer 10 dan yüksek çıkarsa gebelik lehinedir diyor nasıl oluyor hamilemiyim değilmiyim anlamadım.

    Yorum tarafından leylakalem — Ocak 12, 2009 @ 12:55 pm

  7. Merhaba.. 14 Aralıkta ünde adet gördüm korunmuyoruz bebek istiyoruz eşimle. Uygun gün ve tüm çalışmalar tamam gçbç :) Ve bugün adet olmam gerekti olmadım. belirtilerde var ama testi yapmak için bir iki gün bekliycem. Çünkü erken belli olduğunu söyleyen hassas testen yaptım geçen hafta negatif sonuç.Ayrıca adet olacakmışım gibi de sancım var sizce bu nedir? Teşekkürler şimdiden..

    Yorum tarafından Didem — Ocak 12, 2009 @ 1:41 pm

  8. didem moralini bozmak istemem ama adet sancısı gibi bi durum varsa kesin olursun… bende aynı şeyi yaşadım hatta 2 günde geçti ama sonuç hüsran…

    Yorum tarafından aysetanı — Ocak 12, 2009 @ 3:22 pm

  9. Sevgili aysetanı yinede teşekkürler ama canım belirtilerim çok kuvvetli benim, göğüslerimin şişkinliği normal adet öncesi gibi değil uçları baya koyu ve genişledi ve ucunun etrafında pütür pütür kabartılar var, ve şeffaf akıntım var renksiz böyle. Adette olabilirim ama adet öncesi daha önce böyle birşey olmamıştı zaten belli olur birkaç güne .. hayırlısı inşallah bakalım artık.. Umarım isteyen herkesin 2009 da güzel güzel bebişleri olur :) Güzel düşünün güzel olsun arkadaşlar umut çok önemli bir faktördür unutmayın.. Herkese sevgiler..

    Yorum tarafından Didem — Ocak 12, 2009 @ 4:58 pm

  10. lütfen biri beni aydınlatsın ne yapmam gerekiyor çok aceleciyim biliyorum ama hamilemiyim sonuç 0.93 çıktı

    Yorum tarafından leylakalem — Ocak 12, 2009 @ 8:09 pm

  11. didemcim
    hamileliğin ilk 3 ayındada adet olurmuşcasına sancı olabiliyor ben 1,5 aylık hamileyim ilk adetim gecikdiğinde sanki ben adetmişim gibi sanki çekdim 1 hafta boyunca ayrıca neden 2 gün daha bekliyorsun ki al bi test varsa çıkar zaten ben sen kadar sabırlı olamadım şahsen adetimden neredeyse 1 hafta önce gittim kan testi verdim ve pozitif çıkdı

    Yorum tarafından gülden — Ocak 13, 2009 @ 6:26 pm

  12. Güldencim
    Beklemek istediğimde birşey varmış 2. gün adet oldum:( Önümüzdeki aya artık çalışmalara devam:) Senide tebrik ederim umarım hayırlısıyla kavuşursun bebişine allah herkese kısmet etsin inşallah.. Biz aday adaylara tavsiyelerin var mı? :) Sevgiler:))

    Yorum tarafından Didem — Ocak 15, 2009 @ 3:58 pm

  13. Ama bu sefer çok ağrılıydı hemde çok.. ve fazla geliyor umarım bir aksilik yoktur. Benim annem ablamda da bende de üstüne görmüş hep. İlk defa bu kadar sancılı ve çok geldi. Kafam karıştı valla. Haftaya gidicem doktora randevu aldım bakalım artık..

    Yorum tarafından Didem — Ocak 15, 2009 @ 4:01 pm

  14. merhaba bayanlar.kasım ayının 26sında son adetimi gördüm ve bittikten sonra aralık ayının 4ünde en son ilişkiye girdim.şuan 20 günlük bir gecikmem var. 2 kez farklı zamanlarda idrar tahlili yaptım ve ikiside negatif çıktı.ve hiç hamilelik belirtisi yok bende. doktorum geçen yıl küçük bir kist oldugunu söylemişti yumurtalığımda sizce ben hamile miyim yoksa bu kist yüzünden mi bu kadar gecikme yaşıyorum bu güne kadar hiç bu kadar gecikme olmamıştı en kısa zamanda doktora gideceğim ama sizlerinde fikrini almak istiyorum

    Yorum tarafından aleda — Ocak 16, 2009 @ 12:12 am

  15. aleda canım benimde adetim 26 gün gecikti evde 4 kere test yaptım malisef negatif ama kan testi yaılırsa sonuç belli olrmuş benimde adetlerim son 7 aydır çok düzenliydi eşimlede düzenli ilşkiye girdik eşim çok umutlu ama ben testen sonra umudumu yitirdim inşallah sen hamilesindir meleğine allah hayırlı evlatlar versin kan testi yaptırırsan haberdar et bizi merak etdim bak şimdi

    Yorum tarafından sibel — Ocak 16, 2009 @ 11:32 am

  16. leylacım
    0.93 çok düşük bi seviye . 10 ml geçmedikçe sonuç negatiftir. Sen şuan 0-1 arasındasın bu normal ama hamilelik esnasında seviye yavaş yavaş yükselir. Hamile olabileceğin bir durumun söz konusuysa yaklaşık bir hafta sonra tekrar kan testi yaptırmanı öneririm.

    Yorum tarafından seda — Ocak 16, 2009 @ 9:21 pm

  17. sedacım çok tşk ederim ama ben hala adet olmadım ve bugün tam 10 gün oldu annemle konuştum belki adetinden bir gün önce kalmış olabilirsin dedi.ve ben hiç gecikme yaşamazdım. çok enterasındırki bende bel ağrısı var midem bulanıyor göğüslerimde karıncalanma ama ben korkuyorum test yaptırmaya tekrar pazartesiye kadar beklicem olmazsa yaptırıcam bakalım ya kısmet ama çok saol ya tek cvp veren sen oldun sende durumlar nasıl gebemisin yada bilmiyorum umarım allah herkezin kalbine göre verir.

    Yorum tarafından leylakalem — Ocak 16, 2009 @ 10:21 pm

  18. ben daha dün gittim hastaneye benim de tam 10 gün oldu hastalık tarihim geçeli kan testindeki seviye 96.43 çıktı yani hamileyim pazartesi günü ultrasona girip ne kadarlık diye öğreneceğim. İnşallah allah hepinize bu mutluluğu verir :)

    Yorum tarafından seda — Ocak 17, 2009 @ 7:08 pm

  19. sedacım çok sevindim senin adına umarım allah sağlıklı sıhhatli bebeğini kucağına almayı nasip eder. buarada bu on gün içinde sen hiç idrar testi yaptınmı canım yada kan testi yapmışmıydın beni aydınlatırmısın hayatım bende hala adet olmadım ve benimde bugün tam 10 gün oldu ya

    Yorum tarafından leylakalem — Ocak 17, 2009 @ 11:50 pm

  20. leylacım benim eczaneden aldığım idrar testi sonuçlarım negatif çıktı ama adetim başlamayınca hastaneye gittim kan testi yaptılar pozitif çıktı. Kan testi aldığımız idrar testlerinden daha erken anlaşılıyo. Doktor idrar testleri yaklaşık 1 ay olmayınca hamileliği tam olarak garantili gösteremez. Kan testi ikinci haftadan itibaren kandaki beta artışından anlaşılır dedi. Yani bence pazartesi bi kan testi yaptır derim ben.

    Yorum tarafından seda — Ocak 18, 2009 @ 6:59 pm

  21. sedacım saol canım ya bende öyle düşünüyorum zaten hayırlısı bakalım ya artık çıkmazsada beklemicem daha fazla ya sende nasıl belirtiler oldu bu zaman zarfında sen adetin kaçıncı gününde kan testi yaptırdın yani kaç gün geçti beni aydınlatırmısın biraz buarada nasıl gidiyor canım

    Yorum tarafından leylakalem — Ocak 18, 2009 @ 7:40 pm

  22. sedacım valla bana moral verdin bende 1 aydır adet olmuyorum evde test yaptım ama negatif çıktı çarşamba günü kan testi yaptıracam inşallah senin mutluluğunu bende yaşarım allah sağlıklı evlat nasip etsin sana

    Yorum tarafından sibel — Ocak 18, 2009 @ 8:06 pm

  23. sedacım merhaba ben bugün tekrar kan testi yaptım ama sonuç negatif aksine değer düşmüş kısmet değilmiş ne yapalım. moralim çok bozuldu ama olmadı işte ağlıyorum işte sinirden allah olmayanlara nasip etsin ya benim bir kızım var ama 10 yaşında ben ikinciyi düşünüyordum ve kızım ilk eşimden bu benim ikinci evliliğim canım şans işte

    Yorum tarafından leylakalem — Ocak 19, 2009 @ 6:38 pm

  24. leyla bu benim ilk evliliğim ve ilk bebeğim ama şu iki gündür kötü günler yaşıyorum. Eşim bebeği ilk öğrendiğinde çok harika karşıladı yani her baba olmaya hazır bir eş gibiydi ama son 2 gündür benden uzaklaştı bebeği isteyip istemediğini soruyorum sen bilirsin diye cevap veriyor ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Mutlu değilim sevinemiyorum bile artık

    Yorum tarafından seda — Ocak 21, 2009 @ 1:07 am

  25. canım çok üzüldüm ama moralini bozma o senin bebeğin ve eşin olmasada bu çok özel bir duygu sakın üzülüpte bebeğine bir şey olmasına izin verme allah herkeze nasip etmiyor bu duyguyu düşünsene bu sayfada kaç kişi var bebek sahibi olmak isteyen ben kızımı tek başıma doğurdum ama inanki şuanki aklım olsaydı yine yapardım kızım herşeyim bunlar gelip geçici şeyler her evlilikte olur bende eşimle buara iyi değilim ve desteğe ihtiyacım var bundan 8 ay önce bebek karnımda canlanmadığı için kürtaj olmuştum ve o kürtaj beni mafetmiş dün doktora gittim ve tedaviye başladı anlıcan bende iyi değilim ve desteğe ihtiyacım var ama aksine eşim daha çok üstüme geliyor halbuki ikimizinde çocuğu var ama hayat işte takma sen bana yaz bak sana msn adersimi veriyorum burdanda yaz bana istersen konuşuruz leyla_kalem@hotmail.com kendine iyi bak bebişede tamam mı

    Yorum tarafından leylakalem — Ocak 21, 2009 @ 2:44 pm

  26. merhaba ben yeni katılıyorum adetim 1 hafta gecikti ve hiç beklemiyordum rahatlayım diye evde test yaptım pozitif dün akşam yaptım daha doktora gitmedim doktora gitmek için daha erken diyorlar kesin doğrumudur gerçekten erkenmi

    Yorum tarafından MELTEM — Ocak 21, 2009 @ 3:13 pm

  27. canım hayırlı olsun bebeğin idrar testinde pozitif çıktığı için doktora gitmelisin hamilesin yanılma payı pek olmaz negatif olur ama pozitifte pek yanılmıyor umarım sağlıklı sıhhatli kavuşursun bebeğine

    Yorum tarafından leylakalem — Ocak 21, 2009 @ 8:01 pm

  28. BİRDE ARKADAŞLAR TAHMİNİ HESAPLAMAYA GÖRE 4 HAFTALIK HAMİLE OLUYORUM ULTRASONDA GÖZÜKÜYORMU VE DIŞ GEBELİK OLABİLME İHTİMALİ NEDİR YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

    Yorum tarafından MELTEM — Ocak 22, 2009 @ 12:56 pm

  29. Merhabalar,
    Ben geçen ay eşimle birlikte doktora gittim tedavi için. Eşim de ben de ilaç tedavisi gördük. Adetim sürekli 8 gün önce geliyordu. Yine 8 gün önce gelir diye bekledim; ama tam 10 gün oldu hala adet olmadım. % yıldır evliyiz ve bu bebeği çok istiyoruz. Sizce hamile miyimdir?

    Yorum tarafından hatice — Ocak 22, 2009 @ 9:16 pm

  30. 5 yıldır evliyiz

    Yorum tarafından hatice — Ocak 22, 2009 @ 9:28 pm

  31. merhaba arkadaşlar benim adetim 1 haftayı geçmişti doktora gittim sonuç 1.030 yeni bir hamilelik yani beta hcg 27.19 çıktı ama testten iki gün sonra adet oldum ben anlamadım bu işi moralim çok bozuldu bilgisi olan bana yardım edebilirmi? sonuç ne olabilir

    Yorum tarafından eftelya — Ocak 28, 2009 @ 4:47 pm

  32. mrb
    24 ocakta korunmadan ilişkiye girdik kan testi yaptırmak için kaçgün beklemek gerekiyor…
    beni bilgilendirebilirmisiniz tşk.

    Yorum tarafından feryal — Ocak 29, 2009 @ 2:17 pm

  33. merhaba ben bugün kanda hamilelik testi yaptırdım..sonunçlar
    betaHGC 0,37 mU/ml dir

    hamilemiyim? değilmiyim ?

    adetim geçen ayın 26 sındaydı geçikti.

    sonuçlar nedir

    Yorum tarafından derya — Şubat 6, 2009 @ 2:40 pm

  34. acil birisi soruma cevap verse…
    kağıtta {P} yazıyo nedir durum

    Yorum tarafından derya — Şubat 6, 2009 @ 3:09 pm

  35. hamilesin canım p olan işaret pozitif anlamına geliyor.allah analı babalı büyütsün canım

    Yorum tarafından sabire uyar — Şubat 6, 2009 @ 4:34 pm

  36. mrb
    biri bana yardımcıolursa sevinirim.ben adetimi4 gün geçtim.bugünkan testi yaptımnegatifçıktı.adet belirtsine dairhiçbişey yok.normailde çok sancılı geçiririm.sadece göğüslerdeşişlik var.daha çokerken kan testinde çıkmayabilir diyolar.yanılabilirmiş.lütfen biri beni aydınlatsın

    Yorum tarafından mihriban — Şubat 7, 2009 @ 1:46 am

  37. Sağoll çok mutlu oldum 2. geliyor birtane kızım var 2. geldiği için çok mutluyum sağolun.

    Yorum tarafından derya — Şubat 7, 2009 @ 2:14 pm

  38. kan testinde %100 de %100 çıkar diyorlar yanılma olmazmış ama sen yinede pazartesi bi test yaptır inşallah allah gönlüne göre versin

    Yorum tarafından derya — Şubat 7, 2009 @ 2:15 pm

  39. merhaba bayanlar ben aranıza yeni katılıyorum ben adet günüm daha gelmedi tam 1 hafta var ama cok şiddetli mide ağrısı ve bulantısı yaşıyordum doktora gittim kan testi yaptırdım bulunan değer 0,100 mıu/ml cıktı doktor değilsin dedi ama burda 10 üstünde yazıyor birden ümitlendim sizler daha iyi bilirsiniz hiç iltimal yokmu sizce

    Yorum tarafından zeyno — Şubat 16, 2009 @ 11:53 am

  40. mrb bayanlar eşimle korunmasız bir ilişki yaşadım henüz bebek düşünmediğimiz için hemen birkaç saat sonra 4 tane doğum kontrol hapı kullandım ertesi günlerdede aldım 10-12 gün oldu bu olay olalı hala adet görmedim fakat kasıklarımda bir ağrı var adet sancısı gibi devam etmekte 6-7 gündür nerdeyse geçmedi bu ağrıda nedeni ne olabilir adet dönemime bir hafta var hala ama korkuyorum ne zaman test yapabilirim kesin sonuç için

    Yorum tarafından çiçek — Şubat 16, 2009 @ 7:12 pm

  41. iyi akşamlar arkadaşlar eşimde bende bebeğimizin olmasını çok istiyoruz adetim 3 gün geçikti fakat kahverenginde bir leke geldi hamile olamazmıyım

    Yorum tarafından sibel — Şubat 16, 2009 @ 8:09 pm

  42. zeynocum selam benim doktor arkadaşım var senin yazdıklarını rakadaşıma gönderdim oda hamile olduğunu söyledi bana kanda testteki ne yazıyorsa bana onları gönderirsen kaç aylık onuda öğrenelim.

    Yorum tarafından sabire uyar — Şubat 17, 2009 @ 11:48 am

  43. DÜSÜNEBILIYORMUSUN YAAAAAAA BIR HAFTA ADET OLMADIM SEVINDIMKI HAMILEYIMDIR DIYE AMA ERTESI GÜN ADET OLDUM COK ÜZÜLDÜM AGLADIM SOK OLDUM AMA HAYIRLISI ALLAHIM INSALLAH NASIP EDERSIN BÜTÜN ISTEYENLEREDE BANADA.

    Yorum tarafından GÖZDEE21 — Şubat 17, 2009 @ 3:32 pm

  44. sabirecim ilgin için teşekkür ederim bende bir kaç doktar arkadaşlara sorduk değilsin dedi ilk sen söyledin bir anda ümitlendim eminmi acaba arkadaşın sonuçda başka birşey yazmıyorki bulunan değer 0,100 mıu/ml yazıyor diğerleride beklenen değerler yazıyor lütfen tekrar sorarmısın eminmi acil haber bekliyorum senden

    Yorum tarafından zeyno — Şubat 19, 2009 @ 12:33 pm

  45. zeynocum o zaman bana testte yazılan herşeyi yazıp gönder arkadaşıma sorayım bu testelr diye o zaman daha iyi olur tamam yada sen beni ekle msn adresim sabire1134@hotmail.com burdan konuşalım.olurmu

    Yorum tarafından sabire uyar — Şubat 19, 2009 @ 2:06 pm

  46. zeyno hanım merhaba ben doktor değilim ama kan testin malesefki negatif sonuç arkadaşım olsun moralini bozma umarım en yakın zamanda bebek sahibi olursun değerin 10.00 olursa hamile olursun seninki ise 0.100 yani malesef canım bunu yazmak çok zor ama bende aynı şeyi yaşadım allah kalbine göre versin hayırlı bebeklerin olsun.

    Yorum tarafından leylakalem — Şubat 19, 2009 @ 7:58 pm

  47. leylacım cok sağol üzülmedim fazla cünkü 3 aylık evliyim güzel dileklerin için cok sağol allah bütün isteyenlere hayırlı cocuk sahibi yapsın

    Yorum tarafından zeyno — Şubat 20, 2009 @ 10:27 am

  48. slm arkadaşlar ben de 2 buçuk yıllık ewliyim 6 aydır bebek istiyoz bu ay 20 gün geciktim kan testi yaptırdım 0,8 çıktı daha doktoruma gösteremedim ptesi göstercem sanırım hamile değilim internetten araştırdım 5 in üstünde olması gerekiyomuş hala hasta olmadım endişeleniyorum bilgisi olan var mı?

    Yorum tarafından tuğba — Şubat 22, 2009 @ 6:10 pm

  49. herkese merhaba ben en son 31 ocak günü adet olmuştumeşimle 1 haftadır bebk çalışması yapıyoruz hastalığıma daha 1 hafta var dün kan testi yaptırdım sonuç 1.12 çıktı hamile değilsin dediler doğrumu acaba cevap verirseniz sevinirim

    Yorum tarafından seren — Şubat 23, 2009 @ 7:44 am

  50. merhaba arkadaşlar,bende 3 yıldır evliyim. 1 senedir eşimle bebek deniyoruz ve maalesef başarıya ulaşamadık :(,doktora gittik ne eşimde ne de bende bir problem olmadığını söyledi,aşılama yaptırmayı düşünüyorum,böyle bir deneyim yaşayan arkadaş varsa yardımcı olabilir mi? teşekkürler

    Yorum tarafından sevil — Şubat 23, 2009 @ 12:33 pm

  51. merhaba ben ilk defa yazıyorum ben nişanlıyım ve nişanlımla 21 aralıkta sürtünme yoluyla ilişkiye girdik ama birleşme olmadı ve ben 8 ocakta adet oldum fakat 8 şubat adet olmam gerekiyordu ve halen olmadım eczaneden test aldım negatif çıktı.hamile olmabilrimiyim bana lütfen birisi cevap versin.

    Yorum tarafından tuğce — Şubat 25, 2009 @ 3:12 pm

  52. tuğçecim sürtünme yoluyla hamile kalmanın imkanı yok ve negatif çıkmış yani hamile değilsin.

    Yorum tarafından sabire uyar — Şubat 25, 2009 @ 3:47 pm

  53. ben 23 yaşındayım eşim ise 34 1.5yıllık evliyiz ilk sekiz ay korunduk geri çekilme ile sekiz aydırda uğraşıyorum adetlerim düzenli her ayın altısında hasta oluyorum yedi gün sürüyor acaba hangi günler gebe kalma şansım yüksek

    Yorum tarafından tuğçen — Şubat 25, 2009 @ 5:02 pm

  54. hayır tuğçecim negatifse hamile deilsindir bence

    Yorum tarafından tuğba — Şubat 25, 2009 @ 5:47 pm

  55. selam tuğçen her ayın 6 sında adet görüyorsan adteinin bitiminden 13 gün sonra ilişkiye girmen gerekiyor.bugün doktora gittim oda bunu söyledi.dilerim sağlıklı bir bebeğin olur.

    Yorum tarafından sabire uyar — Şubat 26, 2009 @ 11:03 am

  56. tşk ederim dostum umarım hamile kalırım birde şunu soracağım yumurtlama günümü her ayın 6’sında ve 7gün sürüyor cvp için şimdiden teşekkür ederim dua et ne olur dualara ihtiyacım var

    Yorum tarafından tuğçen — Şubat 26, 2009 @ 10:23 pm

  57. 6 sında adet görüyorsan 12 sinde bitiyorsun bitiğin tarihten iti baren 13 gün sonrası yani 25 inde ilişkiye giriyorsunuz.herkese dua ediyorum .bende 4 ay önce ikiz bebeklerimi kaybettim.şuandada hastane seçimini iyi yapki yanlış bir şey yapmasınlar.ben şuan onun acısını çekiyorum.ben devamlı tedavi görüyorum.

    Yorum tarafından sabire uyar — Şubat 27, 2009 @ 10:37 am

  58. SLM DAHA ÖNCE YAZMIŞTIM EŞİMLE KORUNMASIZ BİR İLİŞKİDEN SONRA ERTESİ GÜN HAPI YERİNE DR DA ÖNERİSİYLE NORMAL DOĞUM KONTROL HAPININ DOZAJIINI FARKLILAŞTIRIP ÖYLE KORUNMAYA ÇALIŞMIŞTIM FAKAT DÜN ÖĞRENDİM Kİ BU PEK BİR İŞE YARAMAMIŞ 3 BUÇUK HAFTALIK HAMİLEYMİŞİM SEVİNİP BEBEĞİMİMİ BEKLESEM ONA ELVEDA MI DESEM KARAR VEREMEDİM O KADAR ZAMANSIZ Kİ :((

    Yorum tarafından çiçek — Mart 3, 2009 @ 10:55 am

  59. merhaba benim adetime 3 gün ver ve ben dün idrar testi yaptım ikinci çizgi biraz daha açık renkte çıktı ama belli oluyor. bu sabah tekrar test yaptım hiç birşey çıkmadı.normalde benim adetten 3-4 gün önce kasıklarım ağrır göğüslerim falan şişer ama bu ay hiç biri yok hamile olup olmadığımı çok merak ediyorum bu üç gün nasıl geçer bilmiyorum..

    Yorum tarafından senem — Mart 8, 2009 @ 4:39 pm

  60. merabalar.erkek arkadaşımla sürtünme ile sewiştik yalnız boşalma olayı olmadı we benim adetim 6 gün gecikti..3tane idrar testi yaptım sonuç negatiff.bugunde kan testi taptırdım sonuç 6.1 çıktı şimdi gebelki warmı yokmu?lütfen yardımcı olunn..

    Yorum tarafından çiğdem — Mart 13, 2009 @ 9:33 pm

  61. merhblar benim adet günüm 5 gün geçti ve hiçbir belirti yok biraz önce kan testi yaptırdım sonucunu bilmiyorum yani bu test yeterli olurmu ne kadar gecikmiş olması olumlu sonuç verir …bilgilendiriseniz sevinirim …teskrler

    Yorum tarafından emelnaz — Mart 14, 2009 @ 3:36 pm

  62. çiğdem şüpeli bir durum tekrar yaptır iki gün sonra kan testini yükselirse gebelik vardır çünkü beşin üstü gebelik lehine

    Yorum tarafından leylakalem — Mart 14, 2009 @ 5:38 pm

  63. çiğdem merak etdim boşalmadıysa leyleklermi koyacak meniyi oraya yaşın çok küçük olmalı bunu anlamamana bakılırsa güzelim sevişmeyle gebe kalınmaz taki üzerine vajinana filan boşalması lazım madem korkuyosun neden yapıyosunuz bunları onuda anlamış değilim kan testi değerinde çok düşük hadi yırtdın bebeş yokkkk

    Yorum tarafından sibel — Mart 14, 2009 @ 8:01 pm

  64. emelnaz sonucu aldınmı bilmiyorum ama kanda test günün geçmedende hamileliği yakalıyo yani varsa hemen sonuç verir.

    Yorum tarafından Nermin — Mart 15, 2009 @ 12:27 am

  65. senemcim adet gördünmü yoksa müzdemi?

    Yorum tarafından Nermin — Mart 15, 2009 @ 12:30 am

  66. çiğdem 5şin üstü gebelik riski taşır 2,3 gün sonra kan testi yaptır buda sana ders olsun.bir daha sürtüştürme………..!

    Yorum tarafından Nermin — Mart 15, 2009 @ 12:34 am

  67. ben 1.5 yıllık evliyim eşimle ocaktan beri korunmuyoruz ama hala hamilelik gerçekleşmedi ve adetim 1 gün gecikti eczaneden aldığım idrar testini yaptım sonuç negatiff karın ağrım yok göslerimde şişme ve hassasiyet var bide adet bitiminden 5 gün sonra ilişi sonrası karın ağrısı ve ardından küçük bir kanamam oldu hamile olabilirmiyim acaba lütfen bilginiz varsa yardımcı olun

    Yorum tarafından gülçin — Mart 15, 2009 @ 1:04 am

  68. GÜLÇİNE dediğine göre adetin daha 1 gün geçmiş idrar testinin sonuç vermesi için en az 10 gün geçmesi lazım ama kanda yaptırırsan hemen sonucu alırsın kanamaysa eğer hamileysen düşük tehdidi olabileceğini gösterebilir bende öyle olmuştu SEVGİLER.

    Yorum tarafından Nermin — Mart 15, 2009 @ 1:58 pm

  69. SİBEL ya bayılıyorum bazı edepsizlere cevap verişine yazmadan geçemedim. son derece haklısın eline ağzına sağlık.SEVGİLER

    Yorum tarafından Nermin — Mart 15, 2009 @ 2:12 pm

  70. selam .bende aranıza yeni katıldım bana da birşeyler söyleyin.doğum kontrol hapı kullandım 12 gün.yan etkileri yüzünden bıraktım.ama ona güvenipte korunmasız ilişki olmadı.bıraktıktan sonra bir hafta geçti yine adet gördüm.şimdi adet olmam lazımdı olmadım.bu ilaçlar adeti geciktirir mi?hiç gecikmezdi..

    Yorum tarafından yasemin — Mart 15, 2009 @ 2:54 pm

  71. nermincim canım ya uzun bir süre girmedim bu siteye sırf bu sorular var diye ve bir girdimki aman allahım boşalan boşalana sevişen sevişene ya 5 dakikalık zevkide öyle bir büyütüyolarki sanki hayat onun üzerine kurulmuş ya ben 7 buçuk senelik evliyim ters ilişki ne bilmem bu kızların pıtığını keseceksin valla bunlar azmış güzelim

    Yorum tarafından sibel — Mart 15, 2009 @ 6:59 pm

  72. nermincim açıklaman için çok teşekkür derim sağol

    Yorum tarafından gülçin — Mart 15, 2009 @ 8:15 pm

  73. arkadaşlar sat 22 02 ve ben 12 03 te bhcg yaptım sonuç 5.22 çıktı ve dayanamayıp 14 03 te tekrar yaptım oda 7.21 çıktı ben hamilemiyim hamileysemde değerler iki günde bir iki katına çıkıyor diye biliyorum benim neden bu kadar az artmış bilen bana yardımcı olsun lütfen çok merak ediyorum yarın tekrar yaptırıcam ben daha çok yeni olduğum içinmi bu kadar az artmış anlamadım lüfen bana yardımcı olsun ayrıca buraya lütfen yarıma ihtiyacı yada bildiklerini payşacak insanlar yazsın be ne seviyesizlik ya burdaki insanlar yıllarca çocuk sahibi olmaya çalışan insanlar lütfen insanların duygularını istismar etmeyin tşkler

    Yorum tarafından leylakalem — Mart 16, 2009 @ 12:19 pm

  74. SİBELE)İlahi sibel öldüm gülmekten(pıtık) ha biliyorum o kelimenin anlamını sen çok yaşa emi canım kaç yaşındasın.7.5 yıllık evlisin çocuğun yokmuş yüce rabbimden dilerim en kısa zamanda sanada sağlıklı sihatli bi bebecik versin namazlarımda bütün bebeği olmayanlara duacıyım bende 2.bebeğime hamile kalmaya çalışıyorum 1 oğlum var 5yaşında adetime 6 gün var inşallah bende bütün bebek isteyenlere versin allahım.ben 30 yaşındayım sevgiler.

    Yorum tarafından Nermin — Mart 16, 2009 @ 3:08 pm

  75. üç gün oldu adetim geçikeli ve tekrar test yaptım gene negatif çıktı morelim bozuldu neden böylee bildiğim kadarı ile bu idrar testleri 1 gün gecikse bile sonuç verirmiş yanlışmı biliyorum gene hayal kırıklığına uğramaktan korkuyorum karnımda bi şişlik hissi var ma ağrılarım yok normalde adetim çok sancılı geçer ve birkaçgün öncesinden kendini hissettirir ALLAH hepinize hayırlı bebekler versin

    Yorum tarafından gülçin — Mart 16, 2009 @ 6:19 pm

  76. GÜLÇİNE canım yazmıştım anlamadın heralde idrar testleri en az(10gün)geçince sonuç verir 1 yada 3gün geçince vermez odediğin kanda yapılan testir çok endişelisin belli özel bir laboratuara git ve kanda gebelik testi istediğini söyle işte bu kadar evde yapılan idrar testinde çıkmaz canım ayrıcada bu kadar üzülme senelerce çocuğu olmayan insanlar var allah büyüktür olur elbet.kanda test yaptırırsan sonucu haber ver olurmu gülçimcim.

    Yorum tarafından Nermin — Mart 17, 2009 @ 12:30 am

  77. kramplar bende de olmuştu,adet olucam sanıp üzülmüştüm.hatta göğüslerim şişti tam adet belirtilerinin hepsi vardı. ama hamileymişim. yani vücut adet olacağı dönemde aynı belirtileri veriyo aslında, ama vitesi geçirmeten gaza basmak gibi birşey :)

    Yorum tarafından marin — Mart 17, 2009 @ 10:33 am

  78. meraba arkadaşlar aranıza yeni katıldım ben nişanlıyım nişanlımla tam olark bi ilişki yaşamadık ama yinede nasıl oldysa oldu işte boşalamada olmadı ve adetim geçeli 1 ve ya 2 gün oldu normalde hep 5 gün önce olurdum ve hala olmadım çok korkuyorum en hassas idrar testini bile yaptım ve adetimin geçtiği gün hemen kan testi yaptırdım polikinikte negatif sonuç hep anlamadım şu an adet belirtişi veryorum ama tek farkı karnım yanıyo nedennse galiba bu bana ders olcak bidaha asla ya ne olur cevap çok zor durumdayım

    Yorum tarafından seval — Mart 17, 2009 @ 1:41 pm

  79. yaptırdığım kan testi negatif çıktı ne kadar doğrudur bu kan testleri labarotuvar ortamında olmadı sadece pozitif negatif sonuç veren test bu sayısal değerle daha mı iyi anlaşılır

    Yorum tarafından seval — Mart 17, 2009 @ 1:44 pm

  80. sınavlarıma bir hafta kaldı çok zor durumdayım gecelere kadar uyamuyorum napcam ben ailem ömldürür valla

    Yorum tarafından seval — Mart 17, 2009 @ 1:47 pm

  81. evet bu gün dördüncü günüm hala adet olmadım yarın gidip kan testi yaptırcam sonucun negatif olmasından çok korkuyorum

    Yorum tarafından gülçin — Mart 17, 2009 @ 4:25 pm

  82. merhaba seval bence bu kadar endişelenme benim adetim 25 gün geçmişti hiç bi sorunum yoktu sadece hamile kalmayı çok istemiştim.doktorum bu yüzden gecikmiş olabilir dedi yani anlayacağın bu durumlar psikolojik olabiliyor sen kafanı takma kan testi negatif çıktıysa hamilelik yoktur ben 20 gün geciktikten sonra kan testi yaptırmıştım negatif çıkmıştı. sen bikaç gün daha bekle tekrar kan testi yaptır bi yükselme olmadıysa korkma

    Yorum tarafından tuğbaaa — Mart 17, 2009 @ 6:05 pm

  83. arkadaşlar yardımlarınız için saolun yani gerek kalmadı ben HAMİLEYİM ALLAHA ŞÜKÜR ALLAH HERKEZE NASİP ETSİN İNŞ.

    Yorum tarafından leylakalem — Mart 17, 2009 @ 6:37 pm

  84. hayırlı olsun leylakalem çok sewindim darısı başımıza bizim için dua et nolur allah bebiş isteyen herkesin gönlüne göre verir inşallah

    Yorum tarafından tuğbaaa — Mart 17, 2009 @ 8:22 pm

  85. LEYLAKALEM canım gözün aydın çok sevindim seninle tam aynı tarihte adet görmüşüz bende sabırsızım ama yinede günümün geçmesini bekliyorum inşallah bende hamileyimdir.

    Yorum tarafından Nermin — Mart 18, 2009 @ 12:18 am

  86. herkese slmlar…şuan da 9.5 haftalık gebeyim..Allah olmayanlarka da nasip etsin.. er ya da geç si sekilde oluyor ben çalısın bi bayanım ve ilk aydan gebe kaldım…iyi günler…

    Yorum tarafından melek23 — Mart 18, 2009 @ 9:19 am

  87. slm arkadaslar sıtenıze daha yenı uye oldum ve olur olmaz butun yorumları okudum.leylakalem ayrıca cok sevındım arkadasım senın adına.sadece bısey söylemek ıstıyorum hamıle kalamayan bayanlar için %95 pısıkolojık ltfn rahat olun.çunku benım de çocuğum 4 yıl sonra oldu kı 8 ay korunmustuk hıç bır neden olmamasına ragmen olmadı ve ben artık herseyden umıdımı kesmış ve rahatlamışken hamıle oldumu öğrenmıştım.ustelık 2 yıl sonra tekrardan hamıle kaldım ve şimdi 2 kızım varAllah ısteyen herkese versın ama rahat olmaya calışın sağlıklı gunler..

    Yorum tarafından banu — Mart 18, 2009 @ 11:10 am

  88. tuğba nermin banu çok tşk ederim allah razı olsun allah herkeze nasip etsin bu duyguyu bende ikinciye hamileyim banucum ilkim kız 10 yaşında bu müthiş duygu arkadaşlar hepinize dua ediyorum allah en yakın zamanda sizlere de nasip etsin arkadaşlar banuya katılıyorum kafanız ne kadar rahat olursa ve ne kadar olumlu düşünürseniz o oluyor ALLAH HERKEZİN YAR VE YARDIMCISI OLSUN HERKEZE SEVGİLER

    Yorum tarafından leylakalem — Mart 18, 2009 @ 5:26 pm

  89. leylakem canım çok sevindim gözün aydın hayırlı olsun bugün benimde adetimin gecikmesinin 5. günü ama malesef adet oldum ama tahmin ettigim kadar üzülmedim Allah nezaman nasip ederse ozaman olur artık kendimi çok sıkmıycam bu konu ile artık takipte etmicem zamanını Allah bilir nermin abla inş. sende hamilesindir herkez bol bol dua edin sevgiler

    Yorum tarafından gülçin — Mart 18, 2009 @ 7:08 pm

  90. senin adına çok sevindim leyla kalem bende 8 aylık hamileyim az kaldı inşallah seninde bir an önce geçer 9 ayın ayrıyeten allah analı babalı etsin bebeni canım

    Yorum tarafından tuğba — Mart 18, 2009 @ 11:12 pm

  91. gülçin tşkler canım darısı sanada olur inş. en yakın zamanda sende bu duyguyu tadarsın arkadaşım sizler için tüm kalbimle dua ediyorum allah herkezin muradını versin sakın moralini bozma bu kesinlikle moralle alakalı ben hep söylüyorum ne kadar inanırsan o kadar iyi olur sevgiler

    Yorum tarafından leylakalem — Mart 19, 2009 @ 12:36 pm

  92. tuğbacım tşkler bende seni tbrik ederim umarım sağlıklı sıhhatli alırsın bebeğini kucağına ben şuan korkuyorum geçen sene bu zamanlarda hamile aklmıştım bebek karnımda canlanmmaıştı ve sonuç kürtaj inş. bu sefer öyle olmaz benim zaten bir kızım var 10 yaşında ama olsun ben çok istiyorum bu çocuğu dua edin arkadaşlar bende sizin için dua ediyorum allah olmayanlara çocuk versin olanlarada sağlıklı sıhhatli versin analı babalı büyütmek nasip etsin.

    Yorum tarafından leylakalem — Mart 19, 2009 @ 12:39 pm

  93. canım Allah sağlıklı hayırlı kucana almayı nasıp etsın cok fazla kafana takma hersey olcana varır ıyı duşün ıyı olsun sen ne kadar rahat olursan bebişde okadar rahat olacaktır k i b..aa bu arada kıvı ve cevız bol ye:))

    Yorum tarafından banu — Mart 19, 2009 @ 1:55 pm

  94. canım tşkler banucum tavsiyene uyucam bol bol yicem ayın 26 sını bekliyorum doktora gitcem orda rahatlıcam inş. umarım allah bu sefer yüzüme bakar darısı tüm olmayanlara olsun öpüyorum sevgiler

    Yorum tarafından leylakalem — Mart 19, 2009 @ 2:19 pm

  95. slm aranıza yeni katıldım benim sizlere bi sorum olacak adetim 8 gün geç kaldıgında kan tahlili yaptırdım ama negatif cıktı sizin burda yazdıgınız gibi degerler filan yoktu kagıtta sadece negatif yazıyodum bu gün tam 13 gün oldu adetim hala gelmedi kan tahlilinde yanılma olurmu bi yanlışlık olabilirmi lütfen beni aydınlatın şimdiden tşklr

    Yorum tarafından senem35 — Mart 21, 2009 @ 1:37 am

  96. leylakalem senin adına çok sevindim. allah hayırlı evlatlar versin. bende dun kan testi yaptırdım sonuç 0.1 referans aralıgı 5.3 gebelik varmı yokmu anlayamadım. yok dediler ama adet günümde 4 gun geçti yardım edin nolur

    Yorum tarafından çağla — Mart 21, 2009 @ 10:22 am

  97. senem merhb..ben şimdiye kadar kanda yanılma vs duymadım ama olmuycak anlamınada gelmıo tabıkı bazen yumurtalıkların kalınlasmasından dolayı adet böle gecıkebılıyo ama genede dr gıt ve ultrasona gır orda hersey cok daha net bellı olacaktır…

    Yorum tarafından banu — Mart 21, 2009 @ 1:06 pm

  98. çağla çok tşk ederim darısı tüm isteyenlerin başına arkadaşım senin sonuçnegatif çıkmış arkadaşım ama üzülme inş. en yakın zamanda allah seninde muradını verir. isteyen herkeze en yakın zamanda nasip etsin inş.

    Yorum tarafından leylakalem — Mart 21, 2009 @ 3:07 pm

  99. saol leylacım. hayırlı akşamlar

    Yorum tarafından çağla — Mart 21, 2009 @ 7:43 pm

  100. kivi ve ceviz hamlelikte çokmu önemli leylakaleme bol bol ye demişsiniz anlayamadım

    Yorum tarafından gülçin — Mart 22, 2009 @ 9:41 pm

  101. evet özellıkle cevız gercekten cok onemlı..

    Yorum tarafından banu — Mart 23, 2009 @ 11:23 am

  102. arkadaşlar merhaba nasılsınız yeni gelişmeler varmı ben iki aylık oldum ama iki gündür kahverengi akıntım var korkuyorum ama doktorumda yerleşme lekeleri diyor hayırlısı bakalım darısı isteyenlere buarada bilgisi olan beni aydınlatırsa sevinirim sevgiler

    Yorum tarafından leylakalem — Nisan 12, 2009 @ 3:58 pm

  103. leylakalem bende bu ayda bebek yok bakalım hayırlısı sende kendine dikkat et alllah kucagına almayı nasipetsin sevgiler…

    Yorum tarafından gülçin — Nisan 13, 2009 @ 6:37 pm

  104. gülçin hayırlısı olsun canım sakın üzülme bende doktora gittim bugün çok şükür sıkıntı yok çok iyi gelişmiş tam tersine allaha şükür buda zorlu bir yolculuk inan allah herkeze nasip etsin moralini bozma bugün yine doktorumla konuştum inan tamamen psikolojiyle alakalı gülçin ne kadarlık evliydin ve nerde yaşıyorsun benim doktoru tavsiye ederim sana bak msnmi verim eklersen ordan konuşalım ben iki ayda sonuç aldım şayet istda yaşıyorsan mutlaka ona git leyla_kalem@hotmail.com

    Yorum tarafından leylakalem — Nisan 13, 2009 @ 7:27 pm

  105. arkadaşlar ben normalde 28 günde bir düzenli adet oluyorum fakat en son 14 martta adet oldum ve bugun itibariyle 5 günüm geçti 8 nisanda ve 14 nisanda idrar testi yaptım ama negatif çıktı ama belim çok ağrıyo acaba neden ben hamileyim sanmıştım ama idrar negatif çıktı üzgünüm :(………………..

    Yorum tarafından sarı papatya — Nisan 14, 2009 @ 3:59 pm

  106. leylakalem canım ben 27 yaşındayım ve 2 yıllık evliyim çocuk yapmaya ocak ayında karar verdik ama hala olmadı hiç doktora gitmedim ben ist avrupa yakasında yaşıyorum Allahtan hayırlısı

    Yorum tarafından gülçin — Nisan 14, 2009 @ 5:14 pm

  107. gülçincim olur ınslh avrupa yakasında semt neresı ?dr önerebılırım ama yerın belırt ıstersen tabi..

    Yorum tarafından banu — Nisan 14, 2009 @ 8:19 pm

  108. sarı papatya idrar testi yaptım demişsin idrar testi 10 gün geçmeden belli olmaz kan testinde erken sonuç alabilirsin ama sen 8inde ve 14 ünde yapmışsın martın 14 sat zaten idrarda çıkmayabiliyor yinede umutlandırmka istemem ama sen kanda teste baktır allah hayırlısını versin.

    Yorum tarafından leylakalem — Nisan 14, 2009 @ 9:46 pm

  109. off ya bugun adet oldum moralim çok bozuldu neden olmuyo bebeğim ya Allahım sen yardım et

    Yorum tarafından sarı papatya — Nisan 15, 2009 @ 7:52 am

  110. üzülme sarı papatya seninle aynı durumdayız allah bize de nasip etcek inşallah biraz sabretmemiz lazım allah hayırlısını versin hemen karamsar olma :) umudunu hiç yitirme….

    Yorum tarafından coco383 — Nisan 15, 2009 @ 5:45 pm

  111. leylakalemcim adet oldum ve bütün hayallerim suya düştü hayatımda ilk kez adetim 6 gün gecikmişti bende okadar çok umutlanmıştım ki anlatamam yinede hayırlısı bakalım ne zaman bebeğim olacak yada olmayacakmı :(

    Yorum tarafından sarı papatya — Nisan 16, 2009 @ 7:47 am

  112. sevgili coco383 sen ne kadar zamandır evlisin? benim ki 8 ay oldu

    Yorum tarafından sarı papatya — Nisan 16, 2009 @ 12:57 pm

  113. sarı papatya ben 2 yıllık ewliyim ama daha 6/7 aydır bebek istiyoz daha doktora gitmedim ben bu ay geçsin gitmeyi düşünüyoruz

    Yorum tarafından coco383 — Nisan 16, 2009 @ 6:16 pm

  114. selam coco383 canım ben doktora gittim bende bi sorun yoktu tüm hormonlarım normaldi ama doktor eşiminde spermografisini görmek istedi 2 veya 3 ay daha bekleyecem yine olmasa eşimi doktora götürecem artık anne olmak istiyorum Allahım hayırlısıyla verir inşallah dileyen herkese

    Yorum tarafından sarı papatya — Nisan 17, 2009 @ 9:36 am

  115. sarı papatya inşallah kısa zamanda bebişlerimize kavuşuruz bende çok istiyorum anne olmayı…

    Yorum tarafından coco383 — Nisan 17, 2009 @ 5:53 pm

  116. merhaba dün kan testi yaptırdım sonuçlarımı da yerın alıp doktoruma göstericekttim fakat bugün hastanenin sitesine girdim ve sonuçlarıma bakttım TBhCG2 0.52 mlU/ml ilk hafta yazıyor bunun sonucunun ne olduğunu öğrenebilirmiyim şimdiden teşekkürler…

    Yorum tarafından Gamze — Mart 31, 2011 @ 9:52 am

  117. merhaba ben yasemin benim bebeğim olmuyor bir yıllık evliyim hiç korunmadık doktora gittik tabiki biraz problemler çıktı düzelir inşallah benim hayatta en çok olmak istdeğim şey anne olmak takıntı gibi oldu bnde bu ay çok sevinmiştim çünkü en son adet günüm 17 nisan hemen kan testi yaptırdım negatif çıktı hala adet olmadım herde ruhsal olarak da etkiliyorum kendimi bu kadar gecikmesi normalmi kan testinde yanılma payı varmı yazarsanız çok sevinirimmm

    Yorum tarafından yasemin çelenk — Haziran 3, 2012 @ 10:48 am

  118. merhaba gebelik testi yaptırdım referans aralıklarını anlamadım referans aralığı 4 demiş benimki 2 çıkmış bu ndemek oluyo bana yardımcı olusanız sevinirim

    Yorum tarafından elif — Ağustos 16, 2012 @ 10:53 am

  119. merba ben en son 17 ekımde adet gördüm bı dha gelmedı kan testı ve ıdrar testı yaptı slık ocaagındaakı doktorum ama bısey cıkmadı sızce ne olabılır hamılelıgın kan testınde cıkmAma ıhtımalı varmı cvplarsaanız cok sevınırım

    Yorum tarafından smy — Aralık 8, 2012 @ 4:42 pm

  120. mrb bende sabah kan testi yaptırdım 116 çıktı sonucum buna göre hamilemiyim

    Yorum tarafından çiğdem — Şubat 20, 2013 @ 11:48 am


Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemeleri. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

The Banana Smoothie Theme. WordPress.com'dan blog alın.

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

